Batman Begins

Tjallå!

Nu sitter jag här hemma igen och ska strax gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba igen. Nu ikväll så gick det jättebra. Det är som sagt bara hostan som retas nu. Skönt att de övriga är borta.. peppar - peppar. Nej, men att jobba gick bra. Ja, nu pratade jag lite med mamma och vi kom överrens att dra och kika på kläder tillsammans imorgon efter jobbet. Kul, det ser jag fram emot. Umgås lite med min querida mamita.

Ja, Batman Begins går på tv just nu så det fick bli kvällens film. Christian Bale är ju grym som Batman. The Dark Knight är i ju för sig bättre, men men. Nej, gud nu börjar bli lite gäspig av mig. Gäspar för fullt här. Har precis fått i mig lite käka och lite små gott gott på det. Nu ska jag smita in lite snabbt och tvätta håret och borsta tänderna. Sov så gott min vänner och ha en jättefin fredag kväll!




Jag saknar brännan från förra sommaren.. vill ha en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0