Första träningen på veckor

Wiiie. I'm back. Haha..nej jag skoja. Men som ni vet har jag varit förkyld och ja, rethostan sitter i ännu. Jag mår ju toppen för övrigt (känner ju lite att hostan börja lägga sig nu). Så idag var jag och Ida iväg och träna. Men pga hostan så tog jag det verkligen super lugnt. Cyklade lite och tränade benen mest. Men jag mådde toppen när jag gick därifrån och det gör jag än. Kändes bra i kroppen. Bara jag blir av med min hosta så ska jag sätta igång ordentligt. Känner att det behövs. Så det fick bli en mjukstart idag.


Haha, ser ni?! Jag i spegelbilden. Bevis på att jag faktiskt tränar :-)



Så nu är jag iallafall nyduschad och slappar framför tv:n och datorn. Kollade nyss på någon dokumentär på tv4 om Kunga familjen. Lite intressant faktiskt. Saker man inte visste om vår Kung. Criminal Minds började nu också så det får bli kvällens underhållning. Länge jag såg den serien. Så jäävla bra ju!



Nu blir det lite mer käk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0