Fredag 2:a april

Kom hem för en stund sedan. Har hängt med två fina vänner. Gisela och Ida...


På vägen tillbaka..

Tidigare så var jag och jobbade, eller rättare sagt så imorse jobbade jag till 12. Hade en perfekt dag med mina arbetskamrater. Kändes mycket bättre idag faktiskt. Sedan drog jag hem och bytte om, packade träningsväskan. Sedan drog jag iväg och träna med I och G. Shit, vad vi var duktiga idag. Värsta hård träningen. En massa situps och grejer. Nice.! Efteråt drog vi och beställde käk och åkte hem till I och hennes karl. Vi har hängt där hela kvällen efter det. Riktig myskväll med två fina vänner. Perfekta slutet på kvällen.


Vi hittade en riktig snygging på restaurangen  ;-)

Nu är jag hemma och ligger i sängen. Riktigt trött är jag. Varit vaken sedan 04.50 så ni kan förstå att jag är trött. Tänkte lyssna på musik och fortsätta läsa min bok jag börjat på. Imorgon blir det påsk firandes här. Eller rättare sagt påskmiddag. Om det är fint väder får vi se om jag kan drar med mig G på en promenad innan kvällen :-)

Nej, alldeles för trött nu att ens skriva mer än så här..! Låt mig få min sömn..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0