Fredag 30:e april

Min namnsdag, Kungens födelsedag och Valborgsmässoafton!

Allt på en gång. Det tråkigaste är att jag måste ligga i sängen och vara sjuk. Imorse kring halv elva vaknade jag upp med magknipa och bara någon timme senare mådde jag illa. Usch. Ingen feber, bara ont i magen och ryggen samt illa mående som kommer när det vill. Jag mår ganska bra för att vara så här sjuk. Men det är iallafall jättetrist att det blev så här. Hade lite planer för helgen och fina vänner har ringt och gjort mig på bra humör. Speciellt min favorit, som jag ser som en syster Gisela. Så go och så fina ord som får mig att må piggare och bättre. Hon är verkligen en sann vän :-)

Fick precis ett sms av Marie. Tack kompis.! Hon gratta mig på namnsdagen. Snällt.

Aja, nej jag ska väl ligga här och försöka friskna till. Jag önskar er andra en jättefin Valborg och ha en trevlig kväll med era nära och kära..!



Haha kunde inte låta bli..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Grattis på namnsdagen. Förlåt att jag är lite sen ute. Hoppas allt är bra med dig!

Ha det bäst!

2010-05-01 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0