Hög på Menthol..

Så! Då var det dags att röra sig ut då. Nu ska jag på promenad. Förhoppningsvis så kommer jag hem med en god Ben & Jerry. Måste unna mig något nu när jag är sjuk. Sitter för fan och sniffar Menthol. Tror jag döör snart. Fan jag är typ hög på den här skiten..Hahaha.. Grejen är att lukten av menthol ska göra så att mina "snorhålan" ska öppna sig och sedan så rinner snoret som faaaan och då ska man snyta sig som sjutton. Det ska sedan typ hjälpa och du är inte lika täppt i näsan. Hostan har dämpat sig så det är skönt. Just nu har jag lock för höger öra och täppt i höger näshål.. hehe. Kan inte andas knappt..



Juste, ska ge min vän Gisela lite fler besökare så gå in och besök hennes blogg också - Gisela.

Nu ska jag smita iväg på promenad! Byebye my friends! Ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0