Host..host!

Jag tycker synd om mig själv. Vilket sker sällan. Jag har börjat hosta, ska dricka lite honungs te. Sedan ska jag ta två alvedon, dricka lite host medicin (för torrhosta) och ta en bafucin. Och efter det ska jag bara be till gud att jag mår lite bättre imorgon. Fortfarande ingen feber dock. Thank god! men jag tar inga chanser. Halsen har jag fortfarande inte ont i längre, men lite tjock i halsen är jag fortfarande.

Just nu sitter jag och tittar på en Johan Falk film. Fan, alltså. Blir så irriterad på hans som spelar huvudrollen ibland. Jaja, ska inte klaga. Det är ju bara en film. Hur som helst. Ska väl gå och göra ordning allt nu innan jag lägger mig..


Saknar det fina, gröna och sköna på somrarna uppe i dalarna..buhu.! :-(

Ni får ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mariana, du bör inte blanda så mycket piller, inte bra alls!

2010-04-06 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0