Ikea + fika = super fun!

Jaa dagen blev minsann låång må jag säga. Juste nu kikar jag och G på flygbiljetter. Kikar endast. Lite nyfikna på vad en resa till London kostar. Vissa billiga och andra dyrare. Hmm. Får se om det blir av, men det hoppas vi. Hur som helst, G ligger i sängen sin och snarkar. Hahaha, jobbat hela dagen. Ska väcka henne snart. Vi ska iväg och handla.

Ja, idag efter jobbet åkte jag och mötte upp F och M på IKEA. Dem skulle kika och handla lite grann. Så vi gled runt där några timmar. Sedan begav jag mig in till stan och mötte upp solbrända Marie och Gisela. Vi strosa runt och kikade på doppresent. Faaaan. Jag blir så arg när jag inte hittar det jag vill HA!!!!!!!! Lycko Marie som hittade något helt underbart. Aja vi drog sedan till Gamla Stan. Satte oss på Café NOVA och käka + fika lite. Mysigt. Snackade och hade skoj. Så kvällen var ett perfekt avslut på dagen.


The Twins + N


Sötnos


Kolla in hennes skor. ADIDAS, märkes skor redan vid 6 månader :-) Från Mig..

Jaja, nu ska vi dra till Shell och handla lite.. Kan visa andra bilder sedan..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kolla typ Ryanair, de brukar ha billiga biljetter, kolla bara mellan ett par datum i början av juni, de kostar 99kr, så kolla där NU, innan de blir dyrare!

2010-04-17 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0