Lördag 10:e april

Go'kväller mitt goe folk! :-)

Just nu har sitter jag helt laddad inför matchen El Clásico: Barcelona - Real Madrid. Kom igen MESSI!!!! En matchen jag väntat sååå på. Fick för mig att matchen var imorgon. Naaw nu har dem en tyst minut för den Polske presidenten. Trist det där, oerhört tråkigt det som hände.

Ja idag så har jag jobbat till klockan två och sedan kom mor min och hämtade upp mig. Sedan drog vi till Skärholmen och shoppade loss lite grann. Kändes skönt att få lite nytt i samligen. Tittade även på kläder till dopet som inträffar om två veckor. Skojsigt. Hittade faktiskt och jag ser fram emot dopet mer och mer. Lite av köpet från idag.


Jeans skjorta - Lindex


Rosa tunika - Gina Tricot


Spetsleggins - Lindex

När jag kom hem så skypade jag med Jennifer.. Wiie. Det var lite skoj. Beklagde mig för henne om min semester. Mina dumma chefer flyttar på min semester. Typiskt. Jag blev så arg. Sedan pratade vi om att vi (jag och två till) tänkte komma och hälsa på henne i London i maj. Vi saknar ju henne så.. Vi får väl se vad som händer.

Jaaa ni, annars har väl kvällen varit väldigt lugnt må jag säga. Som sagt kikar matchen. Dem har kommit in nu i 7:e minuten. Spännande! Hmm, något mer jag ska berätta. Jo det planeras lite inför nästa vecka också. Eventuellt middag med fina vänner, baby date, träna, jaa kanske spela Bingo också :-) och hmm vad mer? Jaa, jobba såklart!

Nej nu är det spännande.. Hörs efter första halvlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0