Lördag 17:e april

God Morgon!

Sitter just nu och tittar på filmen The Covenant tillsammans med Gisela och lillsyster Roxana. Själv har jag sett filmen ett x-antal gånger. Men jag gillar den fast den är lite konstig. Senare mot kvällen ska jag träffa Malin. Tänkte ringa henne lite senare. Igår var det regn/snö blask som föll från himlen. Fast strax där på så dök ju solen upp. Fick en fin kväll. Men det kan jag dock inte säga om dagens väder. Mulet, såg väl solen dyka upp tidigt imorse. Fan. Nu när jag är ledig så är det inte lika fint väder. Buhu. Varför?! Jaja..

Lite bilder från igår. Vi som sagt hängde i stan och sedan begav vi oss mot Gamla stan där vi kikade omkring.. Sedan gick vi till Café Nova. Käkade lite ost/skink paj. Gott :-) Som sagt it was fun to hang with the goofballs. Vi pratade en massa. Måste dock tillbaka till stan i veckan som kommer. Har en present att handla. Måste fixa det i veckan.


På väg till Gamla stan..


Café Nova


Cooling..


Misslyckad bild, men bra ändå!


Vet dock inte vad dem gör här, visar väskorna eller?

Nej, vi ska snart käka frulle. Men först ska vi se klart filmen. Det är inte så mycket kvar av den. Skriver snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0