Lördag 3:e april

Rush Hour 3 går i bakgrunden och jag skrattar så magen gör ont. Hahaha, fast det är nog pga. alla situpsen från igår. Men det var det värt fan. Vi körde riktigt hårt igår. Dagen har varit bra. Gick förbi Gisela lite snabbt för att hämta lite filmer som jag hade tänkt att kika på nu på kvällen. Men vi får se. Kanske blir imorgon istället. Måste bara säga hur varm och skönt det var idag. Underbart. Till och med mamma tyckte det var skönt och härligt väder. Kanske inte varmt dock (för henne).

Idag var det även påskmiddag här hemma. Mamma gjorde jättegod mat. Tack för det :-) Bror min kom även hit och åt. Efter maten så bestämde jag och bror att ta en promenad. Det var ju sådant fint väder så.. why not? När vi kom till Hornstull mötte vi upp en kompis. Sedan gick vi till T-Centralen. Det var ju så jävla skönt. Riktigt mysigt är det att gå in till stan på kvällen. Stockholm som finast tycker jag. Aja är hemma nu. Tar det lugnt. Tänkte läsa min bok. Har börjat på en ny. Ska avslöja den när jag har läst den till hälften. Kommer nog ta ett tag.

Nej. Ska kika klart här på filmen och sedan läsa lite..



Glad Påsk på er! - Fina vänner..


Kommentarer
Postat av: mamita

Felices Pascuas querida

2010-04-04 @ 13:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0