Måndag 12:e april

Tjenare.!

Messar för fullt här med 3 olika människor. Planer för imorgon och resten av veckan. Vet ni en sak?! Lill korven Marie har kommit hem från Egypten. Wiie. Hon är nog bränd den där mörten :-) Hehe. Orättvist. Hon messade idag och sa att hon kommit hem. Ska träffa henne i veckan. Vi har lite att prata om och planera lite troligen. Ja, sedan så sker det grejer imorgon också. Ska träffa fina vänner både på dagen och kvällen.

Ja, annars idag så har jag jobbat. Jag och Karina har hållit på som galningar för att fixa vår uteplats på jobbet. Den kan bli jättefin till sommaren. Så det är mitt nya projekt till sommaren. Sedan kom min kompis mamma förbi jobbet lite snabbt och lämnade en grej. SÅ DU VET ATT DET BLEV LEVERERAT (J.F får det imorgon). Jag är dock lite seg av mig. Helgen var ganska tuff faktiskt. Så glad att jag inte behöver gå dit imorgon iallafall.

Men gott folk. Vilket toppen väder. Det är ju helt underbart ju. Sjukt skönt ute ät det. Imorse eller ja på morgonen så var det ganska kallt. Fast jag var smart och satte på mig lagom mycket kläder. Så efter jobbet tog jag en promenad hem. Mysigt och helt underbart! Fick bli leggins, converse, ett linne och jeans skjortan. Perfekt.



Hahaha. messa ju med Marie. Hon är så rolig alltså. Jag tror hennes nya smeknamn på mig är Arab. Orättvist hon ska till Giselas Thaipojke och fixa hennes naglar. Jag vill osså :-( Aja, jag ska städa lite nu.. Later!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härligt, prata med mamma idag, så vet att ni träffades ;D

2010-04-13 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0