Måndag 19:e april

Go'kväll!

Sitter och sappar på tv:n. Ingen aning om vad jag ska kika på. Det är snart middag. Ska då smita ut och käka lite. Ja, dagen har varit väldigt bra. Allt gick bra på jobbet och jag blev glad över en grej. Fast det kan jag ta lite längre fram. Efter jobbet tog jag en snabb sväng förbi Liljeholmen. Har fortfarande dop present att handla. Fan! Sedan så fyller mina goaste och käraste vän - mi angelita - år. Hon blir 22 år på onsdag. Firar henne nästa vecka istället.  Som sagt en del som sker då.

Nå, i vilket fall som helst så ska jag försöka hitta en födelsedagspresent också. Jag hittade dock inte något idag när jag var i centrum. Känner att tiden börjar rinna ut vilket jag inte gillar. Så typiskt också att lönen kommer på fredag. Jaja, men på vägen hem mötte jag en liten goofball..


Första dagen på sin praktik. Kul!


Jag älskar dem här skorna. Är riktigt avundsjuk, kompis!!

Nu ska jag snart käka.. sedan ska jag lägga upp lite gulliga bilder på mitt gudbarn från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0