Måndag 5:e april

God Morgon!

Äter lite havregrynsgröt och fått i mig två goda mackor med makgrill. Mums. Kikar lite på tv också. Usch, blev väckt kring 06.15 imorse. Jobbigt. Men bra samtidigt. Grejen var att jag skulle vakna tidigare idag för att känna hur jag kände mig imorse. Om jag skulle till jobbet eller inte. Nja, det var inge allvarligt. Har inge feber eller ont i halsen. Dock så är jag ytterst lite tjock i halsen och hes. Men jag står ut några timmar på jobbet. Så får jag känna på. Om det inte funkar så sjukskriver jag mig imorgon. Ska undvika prata :-)

Igår kväll var jag på en kvälls promad på två och en halvtimma och det var sååå skönt. Sov därför som en prinsessa i natt. Lovely. Fast jag är lite less på vädret just nu. Vi har haft en underbar påskhelg och tur med vädret. Så blev denna dag tvungen att förstöra allt.


Så här såg det ut när jag kollade ut ur fönstret. Herrejesus. Nu jävlas gud bara med oss!

Jaja. Man vet ju att det kommer att smälta bort, men det det ä bara så tråkigt att vi inte kan få njuta av våren heela april. Nåja, jag ska väl smita och tvätta håret nu så det hinner torka innan jag ska iväg till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0