Onsdag 21:a april

Nämen tjenare!

Innan jag börja skriva en massa smörja måste jag bara först få gratulera min nog goaste, snällaste, mysigaste, trevligaste och närmaste vän. Alla mina vänner är dem bästa. Sedan står jag vissa lite närmre och dem älskar jag till 100. Denna människa kan jag definitivt räkna till en av dem.

Feliz Cumpleaños!! Grattis, kompis!


♥Mi hermanita linda.. Que tenga un feliz dia!♥

Gå gärna in och gratta henne på hennes blogg - Gisela. Det är hon värd hörrni!

Hur som haver. Idag fick jag lite sovmorgon. Började inte förrän kl.12.00. Det var skönt. Ja, jag har inte gjort så mycket. Jobbade till 19.30 och sedan promenerade jag hem trots det tråkiga, trista vädret. Snö - regn. Usch, och kallt var det också. Fast okej, det blir nog bättre snart. Ja, ni. Hmm.. har faktiskt inte gjort mer ikväll. Bara varit hemma. Kollade för första gången på serien True Blood som vår svensk Alex Skarsgård är med i. Tycker det är grymt att våra svenskar "tar över" Hollywood.

Jaja.. Ska jobba imorgon igen. Börjar 16.00. Ännu en sovmorgon.. Lovely. Tänkte göra lite grejer innan. Men ni får ha det bra! Och åter igen - HAPPY BIRTHDAY HOMIE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0