Onsdag 7:e april

Tjena tjena mitt bena!

Hem kommen från en dag på stan. Idag har jag hängt med min lillebror och min kompis, Gisela, + hennes lillesyrra. Våra små syskon är lika gamla. Vi hade riktigt kul idag tycker jag. Skämde bort våra småsyskon lite. Bjöd dem på bio, köpte en tröja till lillebror från Zara och Gisela köpte ett par skor till sin syrra från Nilson. Ibland får man unna dem små lite. Efter bion drog vi och käka. Det fick bli Taco Bar - billigt och bra ;-)


Knatar runt på Vasagatan..


True sisterhood..

Vi såg filmen Draktränaren i 3D. Fick som vanligt dem här coola glasögonen. Jag måste säga att filmen var chockerande bra ändå. Det trodde inte jag. Men den var både rolig och cool. Var först lite emot filmen fast jag gillade den mycket. Självklart var det en typisk handling, men det var humorn jag så mycket gillade.

Just nu sitter jag här och fått i mig en banan. Ska strax byta till mjukis kläder och sedan knata ut på en promenad är det tänkt :-) Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0