Söndag 25:e april

Tjaaaabba!

Jag hoppas det flesta av er mår riktigt bra idag..! Vet att några av er som läser detta är nog ganska slitna från gårdagen. Själv är jag bara allmänt trött och värsta träningsvärken i höger arm!! Vad fan?! Vad gjorde jag igår så jag har träningsvärk idag?! Sjukt. Aja, men det var en helt underbar dag igår och det sjukaste var att dagen var så himla lång igår. Känns typ som om jag har haft semester eller något. Men det har verkligen varit jättekul. För jag har varit omringad av människor som jag älskar något oerhört mycket. Mina vänner är verkligen dem BÄSTA! Och jag tackar gud varje dag för att jag har dem i mitt liv. Ni är verkligen underbara!

Hmm.. ja imorse vaknade jag upp hos Gisela. Vi mötte upp henne senare efter hon hade jobbat igår kväll. Det var bra att hon kom. Att ha en del av "la familia" är viktigt. Hur som haver.. Hennes eller rättare sagt hennes mammas fågel väckte oss tidigt, tidigt imorse. Fy sjutton. Den bara kvittrar och kvittrar. Vi kikade lite Rädda Willy, första och andra filmen. Det är nog en av dem mest bästa filmer som finns. Jag älskar dem alla tre.

Jag har även varit på ett kort besök hos min pappa idag. Vi drog dit och käkade god mat - Anka. Det är ju bara såg gott och det passa bra en sådan dag som denna. Men efter mycket nickandes vid mat bordet och en slumra till stund så skjutsade pappa hem mig och bror igen. Fast vi hade en trevligt middag.

Kan lägga upp bilder från gårdagen om en stund. Det går så segt just nu. Men jag försöker snart igen snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0