Söndag 4:e april

God Morgon!

Sitter här i sängen och dunkar musik.. Fan jag börjar gå tillbaka i tiden och spelar OLD school. Vissa vet inte riktigt vilka artiserna ens är. Men jag älskar det. Fan skulle kunna spela den här musiken hela dagen nu. Är på sådant humör. Ja, vad som händer idag? Nja, ingenting. Far min ringde igår och undra om jag ville hem till honom "imorgon" (idag) eftersom bror min skulle dit. Fast nej fan. Pallar inte. Alla i den här familjen ska fan bo så långt bort och jag orkar inte åka en massa. Nu när det är helg och grejer så går allt typ en gång i halvtimmen. Gäller och time-a in allt..Usch, nej det får bli en hemma dag istället.

Juste, Lilla Fea - Krya på dig. Du som gick och blev sjuk igår. Tycker synd om dig! Hur som helst. Somnade ganska tidigt ändå igår. Skönt. Läste boken igår och sedan blev jag sömnig. Läste nu imorse igen. Är stolt över mig själv att det funkar :-) Nej jag får väl börja klura ut vad jag ska göra idag kanske. Måste dock inte göra något jämt, men vi får se.



Titta vad snabbt snön smälter..


Slutet på Mars


Slutet på Februari..

Kommentarer
Postat av: mamita

Våren koooommmmmerrr! :=))

2010-04-04 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0