Stort tack!

Ja, detta blir lite personligt. Eller ett inlägg mer riktat mot några goa människor som var jättesnälla och ställde upp för mig och speciellt för M och lilltjejen igår kväll. Det kändes skönt att många av er ville hjälpa oss. Dem kände att det blev mycket bättre. Jag gjorde mitt bästa, men erat stöd gjorde det mer betydelsefullt så tack.

Sedan ska jag passa på att gratta lill tjejen som blev 6 månader igår. Det ska vi försöka fira med något trevligt idag förhoppningsvis. Vet dock ej vad. Hmm. Nej det får jag väl försöka komma på. Nu sover dem två utmattade knasbollarna. Ska väl snart gå och se om de tänker sova hela dagen. Fint väder är det iallafall..

Hörs snart!



mor och dotter.. underbara och goa bägge två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0