Tisdag 13:e april

God Morgon!

Dem borrar för fullt här omkring i väggarna. Det är nämligen så att dem ska komma hit idag och sätta upp ventiler ovanför alla fönster. Fast dem ska komma vid en viss tid till oss. Så det är några timmar kvar. Men dem är här i krokarna och håller på för fullt - hos grannen och allt. Jag har iallafall flyttat alla mina grejer från fönstret så dem inte smutsar ned dem. Förhoppningsvis kanske dem är snälla och tar ned mina gardiner. För jag orkar inte klättra och upp och göra det.

Ja, själv ska jag börja klä på mig och så. Ska nämligen iväg och träffa några vänner. Hmm.. kanske ska käka lite frulle först. Ser att vi har fått fint väder ute idag igen. Lycka! Kunde inte bli bättre. Men vi får se hur dagen går idag. Nej ni, nu ska jag sätta fart här. Måste komma igång! Ha en underbar dag.




Denna tavla fick vi på jobbet. Mina kollegor tycker den är mest till mig och min kompis. Pga. vårt lång, mörka hår och för att vi är dem yngsta också.! Jag tycker det är en väldigt fin gåva. Latina - gipsy.. fint tavla iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0