Tisdag 6:e april

Go'kväll!

Kom hem för inte så länge sedan. Har varit en lång dag idag. Vaknade upp imorse och mådde en smula bättre. Hostan hade inte varit så hemskt i natt. Eller jag har inte störts av den. Men senare på förmiddagen så blev det lite jobbigt. Hostan blev allt jobbigare. Efter jobbet så satte det igång ännu mer. Näsan började rinna och grejer. Tänkte "Fan också!", så det var ju trist. Men det positiva var väl att jag inte har ont eller är tjock i halsen längre. Lite hes är jag fortfarande. Fast annars är det mycket bättre på den fronten. Skönt! Dock har jag nu lock för öronen. Typiskt.

Jaja, men förutom att jag har åkt på en förkyldning så mötte jag upp Karina efter jobbet. Eftersom den skitkorven går i skolan gick vi till Akademibokhandeln och köpte en bok till henne. Sedan var vi hungriga så vi drog och käka gooood mat (inge onyttigt). Det tog evigheter innan vi gick därifrån, men när vi väl kommit därifrån så var vi sugna på bio. Så vi bestämde oss för att se Flickan Från Ovan (The Lovely Bones). En sådan obehaglig samt fin film. Det fina är hur starkt en föräldrars kärlek kan vara för sina barn och hur hemska och sjuka människor det finns i världen som kan vilja skada oskyldiga barn. Det var en bra film.



En av mina favorit skådisar är med. Mark Wahlberg. Ska jag nämna det jobbigaste med att behöva sitta i biosalongen. Det var att näsan rann och att jag hosta i mellan åt. Något grymt jobbigt kan jag säga. Försökte hålla mig så mycket jag kunde, men jag passade på att hosta då det var som mest ljud. Fast det funkade ändå.

Nej nu ska jag runda av här. Måste vila lite. Ska imorgon få lite sovmorgon, men sedan på eftermiddagen ska jag ha en syskon dag med Gisela. Vi ska ta min lillebror och hennes lillasyster på bio. Dem är i samma åldrar. Skoj. Vi ska se Draktränaren - eller vad den hette i 3D. Så det blir bara roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0