Torsdag 15:e april

God Dagens!

Har faktiskt varit uppe några timmar nu.Vaknade väl första gången vid 9.00 och somnade om till 11.30. Igår somnade jag direkt efter att jag hade sett klart bägge Transporter filmerna. Nu tänkte jag klä på mig och sedan är det iväg till jobbet. Usch. Jag hatar kvällar, men jag älskar SOVMORGON. Så det är rena dilemmat för mig egentligen. Hur som helst. Imorgon är det fredag och det ser jag fram emot. Ska träffa far min i helgen som jag inte sett på ett väldigt bra tag. Förmodligen hänger mina bröder med också. Så det blir skoj. Sedan lite andra grejer ska jag göra :-)

Fint väder har vi idag igen, fast dem små molnen har dykt upp. Värmen börjar komma nu iallafall. 13-14 grader kanske inte är jättevarmt, men det märks och känns underbart.

Igår satt jag och lekte poet. Går inge vidare. De första orden kom ut galant och jag kommit på mitt slut, men jaa det är lite kämpigt. Ska försöka bli klar med den i helgen...

Nej nu blir det att sätta fart här.. Ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0