Torsdag 1:a april

April, april.!

Fy fan. Mycket skämt som dragits idag. Själv har jag misslyckat med mina..haha. Nej dagen som har passerat förbi har varit lite jobbig och samtidigt sänkt min glädje och positiva inställning. Tyvärr. Dock hängde jag med Gisela ikväll som lyckades få mig på bättre humör. Vi har syndat. Käkat pizza och smakat på förbjuden godis. Hehe. Sedan har vi kikat film.. Death Race. Grymt bra film. Skulle kunna se den igen.

Har dock inte skrivit något idag eftersom jag varit lite nere och inte hunnit. Det har varit ganska mycket idag. Men men så är det. Imorgon är det fem timmar och sedan Glad Påsk och adjö för denna vecka. Tillbaka på måndag igen.!

Nää, nu ska jag väl smita ner i sängen och sova. Ska ju som sagt upp tidigt och iväg och jobba. Sedan blir det träning också.! Finally!

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0