Torsdag 29:e april

God dag!

Jason Derülo - In my head.. låten äger högtalarna nu och har gjort det den senaste timmen. Jag har kollat igenom lite av bilderna från igår. Jo, igår så var det i full fart från kl.05.00 på morgonen till 00.30 på natten då jag äntligen fick komma hem och soova efter en extremt lång dag. Det började med jobb på dagen.

Efteråt mötte jag upp Malin. Vi drog till bror min. Skulle hjälpa till med Romeo. Tog en promenad vid vatten, mysigt. Jaa, sedan var det bara raka vägen till mig. Bytte skor och iväg igen till det före detta födesledagsbarnet. Gisela. Där det bjöds på kalas och baby träff. Lilla Hampus och mamma Angelica var ju också där likaså mamma Malin och Lilla Noelia. Det var såååå sött. Se dem leka. Dem fick iallafall den största uppmärksamheten under hela kvällen.. Ja och runt 21.00 blev det FOTBOLL. Barcelona och Inter. Sorgligt nog förlorade mina boys. Eller ja. Inte matchen, men deras enda mål räckte inte för att ta dem till final. Synd.. :-( Mitt hjärta krossades..

Men vi hade verkligen en jättetrevlig kväll och det var bara så himla skoj. Är så glad att allt blev så lyckat. Speciellt för Gisela som fick ha sina nära och kära kring sig. Hahaha och dem två små som stal all uppmärksamhet från själva födelsedagsbarnet..

































Det var en del bilder, men det är det ju värt..


Kommentarer
Postat av: Puff

Hahaha... mig gör det inget att det stal uppmärksamheten. Jag fick ju en sack.säck :P hehe. Nej men är så glad att alla som jag ville ha där kom =) Tack som fan! Fastän du trackade på mig hela kvällen =( Love Ya!!!!!!!! <3

2010-04-30 @ 02:01:10
URL: http://giselabasaez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0