Torsdag 8:e april

God Morgon people!

Sovit gott?! Det har iallafall jag. Trots att jag har snorat som en snorunge hela natten. Men jag kämpar på en då dock. Just nu sitter jag här i min säng och kikar lite på tv. Ska alldeles strax gå och göra ordning lite frukost till moi. Jag är såå sugen på en stor skål med havregrynsgröt. Tänkte försöka vila upp mig lite. Imorgon är det dags att gå och jobba igen.

Igår kväll så var det skönt med en kvällspromenad. Vi promenerade till en park här i närheten där vi bor. Sedan satt syskonen sig i en jättegunga och bara gungade. Hela gänget tog ut det lilla barnet i sig. Gungade, lekte i lekställningen och grejer.









*Host..host*. Måste köpa med hostmedicin idag. Malin hörde av sig nyss, ska träffa henne om ett tag. Så jag ska väl göra i ordning mig också om en stund. Nu ska jag väl sätta fart här. Börjar med frukost. Men jag hopppas ni kommer ha en jättetrevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0