Tråkigt

Jag har tråkigt. Ligger bara här i sängen och bloggar, under tiden bläddrar jag mellan C.S.I och Svenska Hollywoodfruar. Alltså orka. Det är bara C.S.I som är det vettigaste att egentligen titta på.  Man lär sig iallafall något. Ja, ni kvällen idag på jobbet gick väldigt bra. Sökte min semester dag nu också, då vi åker till London i maj. Det är ju bra. Så nu hoppas jag att jag får ledigt. Annars har det väl inte hänt något speciellt utan allt har varit så lungt.

Imorgon blir det fullt upp hela dagen. Ska först jobba och direkt efter jobbet ska jag med min vän Karina in till stan och hon ska till frisören. Vi ska även kika på skor (till henne) och present till min goa vän G som fyllde år i onsdags 21/4. Vi firar henne på onsdag nu 28/4. Fick höra att hennes gudson skulle komma dit också. Lilla Hampus, en riktigt söt och charmig liten pojk som säkert kommer stjäla uppmärksamheten :-) Ska bli jättekul. Aja hur som helst (bytte ämne där..hehehe) sedan efter vårt besök i stan så ska jag vidare hem till bror min. Jag ska hjälpa till lite med Romeo. Min älskade söta lilla lurvboll. Älskar den där hunden till 1000.

Ja, som sagt det kommer bli en riktigt lång dag. Kommer sova riktigt gött när jag kommer hem imorgon kväll. Nej jag sitter nu och lyssnar på veckans låt på  Spotify. Grymt..! Ska lägga upp den alldeles strax. Ni får ha en trevlig måndag kväll. Själv ska jag strax smita iväg och borsta tänderna och tvätta ansiktet och därefter bara sooooova!

Buenas Noches!


Just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0