Transporter

Just nu sitter jag och kikar på filmen Transporter som jag fick låna av Gisela. Första filmen är precis slut och ska se den andra nu. Det är Jason Statham som är med i filmen. Den där killen är ju sjukt cool. Han är nog grymmast i filmen Death Race med Natalie Martinez och Tyrese Gibson. Hur som helst så idag jobbade jag till halv åtta och sedan tog jag en skön promenad hem.

Ja, jag har tyvärr inte gjort mycket mer än så idag. Imorgon ska jag jobba kväll, så det innebär SOVMORGON!! Sjukt skönt ju. Hoppas det blir toppen väder då med. En sådan tur vi har haft den senaste dagarna. Snö? Vilken snö?! Jaja, nu ska jag väl se klart filmen. Ni får ha en trevlig kväll..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0