Börjar bli sjuk?!

Upptäckte igår kväll att jag började få lite smått ont i halsen. Jag hoppas och ber till gud att jag inte börjar bli sjuk. Inget jag känner nu att jag skulle orka med. Eftersom jag har haft lite ont under natten och morgonen så har jag gjort honungs te och tagit Bafucin. Så dagen får bli ganska lugn. Dricka en massa te och undvika prata :-)

Bror min var här igår och han är ju förkyld och ont i halsen nämnde han härom dagen. Gisela åkte ju på hosta och ont i halsen igår med en rackars feber på det. Så jag bara hoppas nu att det inte blir jag på tur.


Tänkte läsa boken och lyssna på en massa bra musik.


Hjälpte mig en gång, kanske hjälper igen.. :-)

Juste, spotify är väl okej antar jag (fick det av Joker - tack igen). Har alltid varit emot det. Duger med You Tube för mig faktiskt. Fast fortfarande så finns inte alla låtar som jag vill ha på Spoti. Använder mig då fortfarande av You Tube men också spotify såklart. Nej, nu ska jag vila lite. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0