Underbar dag.

Hallå igen då!

Dagen har varit helt perfekt. Folk brukar säga att när man är sjuk så ska man ligga hem och ta det lugnt och bara vila. Men jag mår mycket bättre när jag kommer ut. Jag kan andas med bägge näsborrarna och hostan är inte lika jobbig och tät. Så på så vis så har dagen varit bra. Men hur som helst så mötte jag upp Malin idag. Vi tog en promis vid Hornsgatan och letade efter en speciell butik. Sedan drog vi till Subway i Slussen och käka.


Ser ni hur söt och fin mitt gudbarn är.?! Hon är den sötast busungen någonsin.


Dotter och mor busar. Noelia har blivit stor nu och är full med energi.

Det var något knas med tunnelbanan. Så dem ersätta rödalinjen med bussar då. Vi både tänkte "Typsikt". Vi pallade inte tränga oss på dessa skit bussar när dem var fullpackade med människor så vi beslöt oss att promenera till Medborgarplatsen och ta Pendeltåget istället. Vi promenera en massa och jag har mått toppen idag. Så jävla skönt (ursäkta svordomen, men det är fan sant). Men när jag var på väg hem nu så märkte jag att hostan kom allt tätare nu. Vilken tur att jag köpte mer host medicinen. Den blir till att klunka..! Nej jag skoja :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0