Dagen

Hello again!

Om bara någon minut så är det dags för veckans So You Think You Can Dance. Vill fortfarande att nästa vecka ska komma.. hehe. Aja, men lite om dagen då. Som ni vet så jobbade jag ju. En ganska jobbig dag. Det som var jobbigt var att jag hade så mycket att göra hela tiden. Hur som helst, så efter jobbet hämta Ida upp mig. Åkte snabbt förbi mig så jag fick byta om. Därefter drog vi till Kista Centrum.  Vi var SNÄLLA och åkte ut för att "hälsa" på vår vän Jennifer som jobbar därute.

Men innan så var både jag och Ida så hungriga att vi behövde käk. Det var då det värsta någonsin kom. Alltså jag tror det var något med maten. För efter vi hade ätit så mådde vi båda konstigt. Plötsligt blev vi jääättetrötta. Orka typ inte gå, blev yra och ja. Gud, jag har aldrig varit så trött förut. Men lunchen var gooood!





När jag kom hem slängde jag mig på sängen eftersom jag var sååå trött. Har käkat lite och kollat på filmen. Och nu kikar jag på tv :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0