Fredag 13:e augusti

Fredag den 13:e.. Hmm. Oturs dag någon?! Not me. Jag inte haft otur, men kvällen på jobbet var väl inte på topp direkt. Hur som helst. Jag har sovit borta i två dagar nu och jag ska ÄNTLIGEN få sova i MIN säng. Inget illa menat. Men är det inte så för alla.?! Man vill trivs ju alltid bäst hemma. FAST jag hade två fina dagar med mitt söta gudbarn och min snälla fina vän Malin. Det var skoj.



Vi gjorde faktiskt god frukost igår morse. Ägg, beacon. rostade mackor och det var sååå sablans gott. Något jag definitivt kommer att göra igen nästa gång jag är ledig :-)



Nå, i helgen så kommer jag jobba en del och det kommer bli lite tuff. Fast jag biter ihop. Okej, men jag ska inte klaga nu utan jag ska ta och lägga mig istället. Måste upp tidigt imorgon. Men ni får ha en trevlig kväll allesammans!

God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0