Fredag 20:e augusti

"Varför kan inte allt det hemska och onda bara inte sluta". Det var mitt svar när jag fick en tråkig nyhet idag. Hade precis lämnat jobbet och pratade med mamma. Sedan när jag kände att det jobbiga börja försvinna så släpptes en ny bomb. Tack och lov så är det ju självklart bättre nu. Men jag tänker nu; Fan vad rädd om våra liv och varandras vi måste vara. Bara en sekund så kan allt vändas upp och ner.

Nu är det iallafall helg och det ska bli skönt. Har små grejer planerade så jag håller mig själv upptagen. Nästa vecka väntar lite saker jag äntligen får ta i tu med. Hur som helst så ikväll kommer två fina vänner över. Det ska bli skoj. Förmodligen myskväll med film och gott gott.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0