Fredag 6:e augusti

Hejsan hoppsan!

Oj..oj. Gårdagen var minsann lång. Jobbade från 7 på morgonen till 19.30 på kvällen. En sådan sjuuk lång dag. Jag ville bara hem när klockan var 19.30. Jag behövde bara luft just då kände jag. Hade varit inne hela dagen nästan. Aja, men efter jobbet var jag hungrig och så då smet jag in på affären och köpte lite käk. Eftersom jag ville ha lite sällskap medan jag skulle promenera hem så ringde jag min goda vän Malin som då var ute med syster sin på promenad. Mötte då upp dem. Malin är ju nyligen hem kommen från Luxemburg och har tydligen också besökt Frankrike och Tyskland. Skoj.

Skulle ju gått ut och firat min sk. "lilla syster" Roxana som fyllde 18 år igår, men NEJ jag orkade verkligen inte. Hade haft en tuff dag på jobbet. Var uppe sedan 04.45 och sedan kom hem kl.20.30. Ha, jag orkade knappt ta mig hem igår för att jag var så trött. Däckade ganska fort igår kväll. Men jag fick träffa min underbara söta gudbarn! Vilket gjorde min kväll. Hon är stört skön. Tuff unge alltså.



Ska jag säga vad det bästa är att vara Noelias gudmor?! Jag får var och varannan dag så fina MMS meddelande från hennes mor - när N antingen hänger med pappa, när hon badar, har coola frisyrer, utklädd i något skoj. Sådant kan göra mig på så gott humör.

Aja, idag är jag faktiskt ledig. Hmm. Vad ska man hitta på egentligen?! Det verkar fint väder. Hmm, måste höra mig för lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0