Hos brorsan!

Just nu sitter jag hemma hos bror min. Kom hem för inte så länge sedan, vi var ute på kvälls promenad med busiga Romeo. Han nog allt så go. Samtidigt vi var ute nu så smet vi iväg till Donken och handlar varsin drick. Vi åt Tacos idag. Vi köpte då ingen läsk utan Ramlösa istället. Jag får inte dricka läsk nu pga. vissa anledningar. Men vi båda blev sugan nu på kvällen. Så det blev varsin Cola.

Det var en mysig promenad. Det är så lugnt och tyst här ute. Planen var idag att jag skulle göra ett ärende i stan på vägen hit ut och ta en promenad med lillen och därefter dra hem. Men under tiden vi var ute tog vi en lite skogspromenad och därefter gick vi ner till vattnet och satte oss. Märkte då hur tyst och lugnt det var. Kände då att jag inte ville åka in mot stan igen. Trivdes så bra. När vi kom hem så slängde jag mig på soffan och väntade in bror som lovade att laga käk till mig. Så medan jag låg på soffan och vänta så somnade jag. Då märkte jag "Nej, fan jag orkar inte åka hem igen".

Hmm.. kvällen har varit lite jobbig nu, men jag känner att det börjar vända nu. Bror ligger och kikar på tv i vardagsrummet. Ska skuffa bort honom senare så jag kan lägga mig. Men det är väl allt!

Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0