Karate Kid

Hallå igen!

Jag måste säga det här. Det handlar såklart om filmen vi såg - Karate Kid. Jag rekommenderar den verkligen till.. ALLA. Om du ska se en film som innehåller skön humor, bra fighting scener och otroligt bra budskap (som den här filmen verkligen ger en) så MÅSTE du se den här. Jag kan avslöja lite att den handlar mycket om mobbning. Jag fick tårar bara av dem första 3 - knappt 5 minuterna av den. Det gjorde så ont och var jobbigt att se vissa scener som jag blev tvungen att titta bort. Det fanns scener som fick mig att skratta så jag fick ont i magen. Det fanns scener som jag bara tänkte - WOW!

Det jag gillade mest av den här filmen är att man fick se så mycket av själva landet Kina. När man ser den här filmen så funderar man nästan "..Skulle det inte vara coolt att resa till Kina och se dessa otroligt vackra ställen". För det som visas ut av filmen så verkar det vara ett helt otroligt vackert land.

Den här filmen var fantastisk och beundrans värd att se. I slutet av filmen så ställde sig faktiskt alla upp i biosalongen och klappade händerna. Det tycker jag säger väldigt mycket om filmen. Skådispelarna eller huvudrollerna är Jackie Chan och Jaden Smith. Dem är inget man förväntar sig att dem ska vara i den här filmen. Så jag säger det - SE DEN!!!!!

Kika lite på detta klipp och avgör själva..
Nu är det inte wax on, wax off. Utan jacket on, jacket off



God natt på er..! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0