Lördag 14:e augusti

Denna helg började inge bra. Det känns väldigt, väldigt tråkigt måste jag med ge. Jag trivs verkligen inte i den situationen jag är i just nu. Vilket påverkar mig och mitt liv väldigt, väldigt mycket och gör att jag inte då mår så bra psykiskt och det börjar påverka mig fysiskt också. Tyvärr vill jag inte just nu gå in på det. Men jag kommer låta de människor som står mig närmast att få veta vad som pågår. Hur som helst. Jag gick tidigare från jobbet idag. Mådde inge bra så jag gick hem.

Eftersom det sedan gick över och att jag redan visste varför jag mådde som jag mådde, så blev jag upphämtad av Ida och vi drog till Nacka Forum och fönstershoppad och handlade lite bara. Det var skoj. Fick tankarna på lite annat och det kändes toppen. Jag hade en jättetrevlig dag och det har jag Ida att tacka för. Hon berättade även lite om sin Spanien resa då hon var och hälsa på sin lillasyster. Skoj lät det som dem hade haft. Det var ju bra. Hon hade även köpte jättefina armband där nere också.





Träffade även på Malin och Noelia. Köpte glass och satte oss.. haha jaaa. på en busshållsplats och käkade upp glassarna. Älskar när lilla N har tuppkamm. Hon är sååå sockersöt.



Jag fick en sådan fin dag med min goa snälla vän Ida. Eftersom jag tog ett beslut att även vara hemma imorgon så är jag det. På eftermiddagen så ska jag hem till Gisela på lite födelsedagsfirande för Roxana som fyllde 18 år förra veckan. Det ska bli skoj. Nej, nu ska jag kika lite på Freedom Writers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0