Lördag 28:e augusti

God dagens!


Har precis börjat packa ner lite kläder. Ikväll ska det bli en myskväll med mina härliga vänner. Tror det kommer bli riktigt skoj faktiskt :-) Just nu är mina vänner min smitväg från allt det dåliga. Så det ska bli en bra kväll. Nej Usch!! Förlåt att jag byter ämne, men Förlossningskliniken och Livet på BB är bland dem värsta programmen du kan titta på. Det får än att inte vilja skaffa barn och föda utan kejsarsnitt. Livet på BB går nämligen nu på tv. Men söta bebisar är det iallafall.

Aja, nej men som sagt håller på att packa. Om typ 2 timmar kommer Ida och hämtar upp mig. Sedan drar vi och handlar go sakerna för ikväll.

Hörs om ett tag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0