Måndag 16:e augusti

Ny vecka, nya bekymmer. Just nu så är jag inte i mina bästa dagar. Fortfarande kan jag inte säga varför, men då gör att det kanske kommer bli lite brist på uppdateringar på bloggen. Helgen har dock varit super. Igår var jag på födelsedagsfirande hemma hos min fina vän Gisela. Vi firade hennes lillasyster i efterskott. Åt god mat och god tårta. Nu är jag här igen och ska äta god brunch? som hon och hennes syskon lagar. Väntar ivrigt.

Just nu klarar jag inte vara så mycket ensam, eller jag bör inte vara det pga. vissa omständigheter. Mår mycket sämre då och jag behövde komma ut och tänka på annat nu innan jag ska iväg och jobba. Men det är ganska jobbigt att min mamma lämnar mig på onsdag. Hon åker iväg en vecka till Spanien. Lyx. Skulle behöva henne nu, men min far har varit snäll och sagt att om jag behöver honom så kunde jag bara ringa till honom. Sedan har jag mina UNDERBARASTE och goaste vänner som ska sällskapa mig och göra mig på gott humör. Hehe, tanken fick mig precis att le. Det är ett bevis på vad som får mig se ljust i livet just nu.

Oj, Gisela kom precis in och sa att maten strax var klar. Så jag ska väl avsluta meningen här och önska er en jättefin måndag och så hörs vi kanske ikväll igen. Eller det gör vi nog.


Inte veckans låt, men definitivt en låt jag tycker är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0