Måndag 2:a augusti

Go'kväll på er!

Nå, nu är det väl dags att lägga sig igen då. Ska upp tidigt imorgon igen.! Trist. Men okej, fem timmar imorgon klarar jag nog av. Imorse steg jag upp tidigt och knatade till jobbet sedan. Messade då Malin som åker iväg till Luxemburg? (om jag minns rätt). Hon var då på väg till flygplatsen. Det tråkiga var att deras plan var försenat, på säkert 8 timmar. Skoj?! Nej, usch vad jag tyckte synd om dem. Nå, nu måste dem väl vara framme iallafall. Hoppas allt gick bra. Noelias första flygtur. Spännande det blir att få höra om det senare.

Ja, regn och rusk - som mamma brukar säga, var det iallafall idag. Hade sådan otur att på vägen hem idag så kollapsa hela mitt paraply, så jag blev ganska blöt på vägen hem. Nå, när jag kom hem värmde jag upp lite av gårdagens Thai mat och bara tog det lugnt. Nu påkvällen så har jag bara suttit här i sängen och ritat lite fritt. Kan jag tycka är lite avkopplande ibland. Samtidigt som jag kollade på sista Ugly Betty avsnittet.Trist att serien läggs ner. Nå, säsonger är ju alltid något.


Den färgglada boken bakom använder jag mig ut av när jag vill kunna lära mig nya skrivstilar. Det finns så många fina olika stilar som vi kan skriva på. Kul att testa något nytt ibland. Men íkväll var jag mer fokuserad på blommor av någon anledning. Haha.. texten i bläck så står det KARMA.

Ja, det var min dag det. Imorgon efter jobbet ska jag träffa en kompis. Vad för skoj vi hittar på, återstår att se. Hon åker nämligen till Spanien på torsdag där lilla fröken F precis kom hem ifrån. Mamma åker ju snart igen också. Blir borta en vecka tror jag. Trist.. Nå, slut på gnäll för ikväll..! Vi hörs imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: malin

hello :) haha jo nästan rätt, halv 11 kom vi fram;) flyget gick inte fören typ halv 7-7 .... istället för 10.15.. snark :)

2010-08-05 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0