Måndag 9:e augusti

Ska släcka ner nu är det tänkt. Men innan bara. Dagen har varit toppen och allt har varit bra. En av mina absolut närmaste vänner kom tillbaka idag från jobbet vilket gjorde mig på sååå gott humör. Jag är ju inne redan på min 3:e arbetsvecka efter semestern och det är helt sjukt vad tiden går fort. Som sagt nya arbetsuppgifter på jobbet vilket min chef är redan i hälarna på mig. Vill lära upp mig snabbt så jag bara kan köra igång allt.

Åh, Malin ringde idag när jag satt inne på möte med chefen. Ringde upp henne efteråt. Medan jag fick sitta på möte så fick hon hänga på Liseberg och roa sig. Jag saknar dem. Men dem kommer på onsdag, så då ska jag vara den snälla kompisen och möta henne på tågstationen. Hahaha, juste. Såg nu för en stund sedan att hon hade skickat en bild på ett jättestort Ballerina packet. Vadå gottegrisar. Antar att dem vunnit den. Men det såg skoj ut.

Okej, nu ska jag sova.! Ha det gott allesammans!

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0