Onsdag 25:e augusti

Go' kväll!

Dagen har minsann varit lång. Jag har gjort både det ena och andra. Dagen började med att min far hämtade upp mig runt 11.20 imorse. Sedan begav vi oss ut till min bror, till hans jobb då. Där hängde vi ett tag, passade på att köpa lite grejer då. Köpte nämligen en ny hårfön. Sedan drog vi vidare hem till bror för att gå ut en sväng med Romeo. Jaa och efter det rullade vi vidare till IKEA. Där köpte vi också lite grejer och sedan var vi hungriga, så då drog vi och käkade lite Thai Wook.







Har haft en riktigt mysig dag med min pappa. Sedan har jag städat lite här hemma och nu kikar jag på tv och lägger pussel. Börjar faktiskt komma en bit nu tycker jag. Eller..nåå jag håller på att lägga själva ramen/ kanten iallafall. Juste mamma har kommit hem nu också. Ska väl smita ut en snabbis och prata lite med henne. Men vi hörs imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0