Onyttiga och nyttiga

I vanliga fall kör vi alltid på typ, glass, godis, chips och ALLTID läsk. Men igår var det en hel del grönsaker. Både till maten och när vi kikade på film. Det tycker jag är väldigt väldigt väldigt duktigt för att vara oss då. Så idag så bad jag mamma när hon skulle till affären att handla grönsaker. Speciellt paprika för det kan jag äta hur mycket som helst av. Minns när jag var liten att jag hade paprika, majs och sallad. Haha, juste inte ens gurka åt jag. Kunde typ bara äta tomater. Idag så äter jag allt det där. Majs och paprika är verkligen något jag älskar!



Så ikväll när jag ska kika på en film jag fick idag av Ida, så ska jag vara duktig och skära lite paprika och knapra på..! Fick höra av mor att det blir kräftor om en stund, muuums.! Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0