Söndag 22:a augusti

Tja!

Det har varit en väldigt skön helg. Varit omringad av vänner och familj. Mysigt. Igår så var jag på bio med far och lillebror. Vi såg Karate Kid, ja jag såg den igen tillsammans med dem. Det gjorde inget eftersom den är såååå bra. Lillebror kunde ju inte följa med sist. Så jag var schysst och hänkade på nu med dem. Innan åt vi på Jensen. Gott.





Efter filmen så mötte jag upp Jennifer som hade slutat jobba. Vi rörde oss hem till mig, men innan så handlade vi mat på vägen hem och Ida var snäll och hämtade upp oss på vägen. Sedan gjorde vi en god kyckling sallad och på det blev det en hemma gjord äppelkaka?/paj?. I vilket fall som helst så var den god. Ja, sedan blev det film IGEN. Save The Last Dance 2. Oavsett vad för dansfilm det är så älskar jag det. Eller okej mest, när det är blandat med hip hop och ballett. Sedan så sov bägge över. Imorse så drog dem, en skulle jobba och den andra skulle få besök. Så då passade jag på att städa lite och kollade på en film jag hade lånat av Ida.

Sedan så blev jag hämtade och jag, pappa och storebror åkte och stor handla. Vet inte vart vi var. Åkte bara med. Men det var kul. Vi handlade och sedan rörde vi oss tillbaka till storebrors kvarter. Där tog vi sedan en fika i det fina vädret vi hade idag.





Det var min dag och helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0