Söndag 29:e augusti

God Morgon!

Vaknade för inte så länge sedan. För att ha sovit på en skinn soffa så sov jag faktiskt väldigt, förvånandes bra. Det var nästan som om jag inte orkade eller ville stiga upp faktiskt. Men, jag måste nämna redan nu att gårdagen var nog den bästa kvällen på länge. Vi käkade god mat, kollade på film och spelade spel. Inte illa. På det så käkade vi faktiskt lite mer nyttigare än vanligt.

Filmen igår blev den nya Twilight filmen Eclipse. Den är så bra. Väntar nu bara på sista filmen. Spelet vi spelade var väldigt roligt. Skulle dra ett kort och på det var det en bild som man då skulle beskriva till sin lagkamrat utan att säga vad det är på kortet. Sedan skulle man då lista ut vad det var. Väldigt skoj. Jag och Ida slog ut Marie och Jennifer :-) Losers!

Som sagt skoj kväll.! Men det har vi alltid när vi är tillsammans. Nej, Ida står och diskar, ska inte vara dum och sitta här då. Jennifer har smitit till jobbet så jag ska ut och hjälpa henne lite grann. Men vi hörs när jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0