Söndag 1:a augusti

Go'kväll!

Om drygt 10 minuter ska jag krypa i säng. Dagen har faktiskt varit bara bra. Träffade storebror och fick hänga med honom lite idag. Vi åkte till SkHLM. Han hittade ingenting, men jag hittade dock något. Har letat som en galning efter nya inneskor till jobbet och jag fann dem idag. Thank you god! Jag måste ju springa runt med mina gul/blåa foppa tofflor. Nu slipper jag dem ett tag. Vill börja ha på mig vanliga tofflor. Inte lika stor risk att få en stöt eller ramla med dem.



Ja, men det var trist att storebror inte hitta något. OM jag kunde spendera mina pengar hade jag gjort det. Men nu måste jag börja spara, vet ni. Hmm. Ja, senare dök även min kompis Malin och hennes syster Frida upp (nyligen hemkommen från Spanien). Jag var såååå avundsjuk på den kvinnan. Hon var brunare än mig fy sjutton. Snygg bränna också. Imorgon åker ju M och hennes lilla familj bort. Dem kommer på torsdag igen, men sedan drar dem även på fredag igen och kommer på onsdag veckan efter. Så jag får vänta tills onsdag näst nästa vecka då dem kommer hem igen. Då jag får träffa dem igen. Ja, men vi hade en rolig dag iallafall. Köpte med oss lite Thai mat och gick hem till mig allesammans. Så mamma fick träffa Noelia också.



Imorgon är det jobb igen. Men det blir inte en så lång dag tack och lov. Denna vecka är ganska lugn. Något jag skäms över och hade totalt glömt bort nu när jobbet är igång igen är att min sk. "lillasyster" fyller 18 på torsdag. Åh, jag är så glad. Den tjejen är något att vara stolt över. Hon har överkommit mycket.!

Well that's it my friends, buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0