Tisdag 17:e augusti

Hej hå!

Hoppas allt är bra. Själv försöker jag väl hålla humöret och mig själv uppe och så. Nej, men dem senaste dagarna har varit lite tuffa. Fast jag gör mitt bästa att hantera det här på mitt sätt. Min mor åker ju imorgon.. buhu.. trist, men det ska väl bli skoj för henne att komma bort. Det tror jag hon bara kommer tycka är skönt. Sola och ha det skönt. Det behöver hon. Medan ska jag hänga med mina fina vänner och så.

Idag har jag faktiskt inga planer. Sitter här hemma och funderar lite på vad jag ska göra. Så under tiden jag funderar spelar jag låten Hide And Seek med Imogen Heap i bakgrunden. Haha lite udda för mig? Nja, tycker väl hon är helt okej. Alltså jag fastnade väl första gången för låten Speeding cars. Den var sååå bra. Hur som helst. Det blir en lugn dag idag.


Nu blev jag sugen på tårta. Denna är från i söndags som vi åt. Lovley

Okej, men jag tänkte byta mina sängkläder nu. Vi hörs om ett tag igen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0