Tisdag 24:e augusti

Hejsan hoppsan!

Sitter här på mitt golv och kämpar med mitt pussel, vad har jag gett mig in i egentligen. Haha.. Nå det här ska iallafall sysselsätta mig ett tag framöver. Men jag försöker :-) Satt nyss och kikade på Fångarna på fortet. Det är faktiskt väldigt kul. Usch, obehagligt bara med alla dessa ormar och spindlar dem måste ha med och göra. Som igår blir kvällens underhåll lite tv-tittande, lägga pussel och lyssna på braaa musik. Snart börjar mitt favorit program. So You Think You Can Dance :-) Snart final. Såå spänande!

Ja, kort om dagen. Vaknade lite tidigare idag och gjorde mig i ordning. Skulle på ett läkarbesök så jag vill ha god tid på mig. Men det gick bra. Sedan åkte jag med pappa till SKHLM och satte oss och käkade lite lunch. Dem har en såå god ost och skink sallad där med bulgur. Det var såååå gott. Ja, efter det gick vi och handla lite mat som vi båda behövde hem. Ja, en dag med pappa var nog precis vad jag behövde. Imorgon kommer mamma hem. Det ser jag faktiskt fram emot.

Nej, ska väl fortsätta med mitt pussel här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0