Tisdag 3:e augusti

God morgon på er!

Ny dag igen då. Herregud vad tiden gick fort när det plötsligt skulle bli en ny dag. Hur som helst. Sitter just nu och käkar frukost. Efter det ska jag klä på mig och göra mig i ordning. Sedan är det bara att knata iväg igen till jobbet. Efter jobbet som sagt så skulle jag träffa en kompis, men jag hoppas jag hinner hem emellan. Åh, och ikväll är det ju So You Think You Can Dance. Vill att det ska vara nästa vecka istället :-)

Juste, senare idag ska jag även lägga upp veckans låt och denna + förra veckans bild. För det hade jag faktiskt glömt. Nej, nu ska jag åter gå till min frukost. Måste kika vad vädret blir idag också.! Men jag hoppas ni får ha en trevlig dag trots att det nu är så dimmit ute. Ser ju knappt något! Ha det bra! Hör sedan..

Byebye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0