Torsdag 19:e augusti

Hmm.. mitt humör sjönk för en stund sedan bara neråt och det är väldigt jobbigt och trist. Men det är bara bita ihop. Hur som helst. Kort om dagen. Jobbade till 12.00 idag och därefter åkte jag till stan för att möta upp Jennifer på hennes lunchrast. Tog en fika i solen och bara hängde. Snacka lite och så.

Skumt väder vi har. Imorse när jag gick till jobbet runt 06.00 tiden så spöregnade det och det var kring 13-14 grader ute. När jag slutade så hade det stigit upp till 21-22 grader, blå himmel och sol. Min första tanke var "SKÄMTAR NI ELLER.?! JAG HAR PARAPLY, HALSDUK, KOFTA..FAN". Otur, men okej. Det blev fint väder iallafall.


En fika i solen..

Igår kväll hade jag mina fina vänner över på film kväll. Vilka snälla vänner man har. Dem är verkligen toppen. Det jag gillar med dem är att dem ALLTID är så ärliga med en och säger precis som det är. Jag gillar det. Nå, vi kikade på den roliga filmen DUMPAD. Bäst fan. Ursäkta, men den är så jävla bra.! Man skrattar så man får ont i magen nästan :-)


Kommentarer
Postat av: Mamita

Har sitter jag och laser Din blogg. Bra att Du har fina kompisar och jag saknar Dig massor fast det drojer inte sà lange tills jag kommer hem.

Mamita

2010-08-19 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0