Andra advent

Go'kväll!

Ja, nu sitter jag här hemma i min lilla fåtölj och tittar på Bones. Lite skönt att vara hemma ändå, men jag har den där känslan som gör så att jag saknar något. Visserligen Romeo, men något annat också. En konstig känsla. Fick den redan när vi satt i bilen. När jag kom hem så var känslan kvar. Antar att det beror på att den här veckan då jag har varit bort ett tag så har jag mått mycket bättre än vad jag har gjort på länge. Komma hem hit innebär bara att jag måste ta itu med dem problem jag undvikit.

Men jag har hittat min fristad iallafall. Vet vart jag kan ta vägen när det blir alldeles för mycket för mig. Jag har som sagt en del att göra veckan som kommer, men det tar jag i veckan. Nu ska jag faktiskt passa på att njuta av att det är andra advent och bara 19 dagar kvar till julafton. Sablar vad tiden går fort må jag säga.

Ha en fortsatt mysig andra advent!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0