Fredag 10:e december

Då var det helg igen då. Tusan vad tiden går fort. Jag hoppas ni alla har haft en trevlig dag. Själv har jag gjort lite ärenden och efter det så åkte jag hem en snabbis innan jag sedan lunchade inne i stan med en kompis. Sedan så har jag varit hemma och haft en lugnt skön kväll bara helt enkelt. Imorgon så åker jag och lillebror till storebror. Vi ska ha yttligare en syskon kväll. Få komma bort och bara umgås vi tre. Så det kommer bli film tittande och mys bara. Om vi kommer att bråka? Ja, vi är ju syskon och det är det dem tillfällen är bra att göra då. :-)

Här om dagen var jag inne i stan med storebror och då kikade vi på lite julklappar. Vi gick längst kungsgatan för att även kolla efter en jacka till mig. Hittade dock ingen, men jag överlever. Fast jag måste ge beröm åt dekorationen dem gjort längst gatan med alla dessa lampor. Blev faktiskt väldigt impad. Väldigt snyggt.







Nå, just nu känner jag mig ganska trött faktiskt så jag ska nog göra mig klar för att sova för imorgon åker jag till bror som sagt. Måste ändå gå upp i hyfsad tid. Så jag tänkte lägga mig med mitt lilla kryss och hålla på att klura på det tills jag somnar.



Jag önskar er en trevlig helg! Och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0